Sidor

måndag 6 oktober 2008

Andra veckan

Blogger hade fått för sig att min blogg var en spamblogg, vilket inte är fallet, så de stängde mer eller mindre ner den. Alltså har lanseringen fått vänta tills nu.

I helgen var jag på ordförandenätverk på Saco Studentråd. Utomordentligt trevligt! Vi hade presentationer, seminarium om heteronormativitet (som jag ska försöka sno till Jusek), erfarenhetsutbte och middag. Farmförallt var det bra för att det fick mig att inse att jag har mycket att bidra med och hur mycket jag har snappat upp de senaste 5,5 åren (är det så många?) på universitetet.

Helgen fick mig även att inse att vi MÅSTE ha ett forum i styrelsen. Detta mailbomberi är bara av ondo.

Nu är det två veckor kvar till motionsstopp till kongressen och vi har äntligen bestämt datum för nästa styrelsemöte. Som det ser ut nu kommer vi ha en hel del motioner i år också. Dock inte lika många i styrelsen, men kanske en Jusek-medlem på högsta posten...

Inga kommentarer: