Sidor

måndag 13 oktober 2008

Galen vecka

Den här veckan är helt galen. Imorgon ska jag diskutera individuella uppgiften, lyssna på Anna Ekström, ordförande för Saco, prata om alternativa karriärvägar, hålla i styrelsemöte för JSS och försöka träna och skriva klart den individuella uppgiften. På onsdag ska jag på Juristdagarna och ha individuella samtal med Lindahl och Wistrands, två advokatbyråer som verkar ha helt ok arbetsrättsavdelningar. Sen om de faktiskt vill anställa mig är en helt annan femma. Jag ska även på gruppsamtal med LO-TCO rättsskydd. På kvällen är det styrelsemöte med SSCO. På torsdag ska jag äta lunch med Juseks ordförande Göran Arrius efter mitt seminarium och på fredag... ja, då, då ska jag försöka plugga till de två tentorna jag har den 31 oktober. Och hela helgen är uppbokad. Vila får man göra när man är pensionär gissar jag. Eller har ett jobb så man får betald semester.

Inga kommentarer: