Sidor

lördag 17 januari 2009

Så det är moderat jag är? Eller skriver som iaf...

Jag är lite chockerad, enligt Bloggparti är mitt skrivsätt när jag bloggar mest likt det från en moderat. Jag gissar på att det är för att jag använt ord som alliansen och fribelopp i min blogg, samt att jag allt mer skriver som en jurist och det är ett ganska gammalmodigt språk. Räddningen är att de tre nästföljande är s, vp och m. Men det är ju inte första gången jag blivit anklagad för att vara moderat. Dock aldrig när folk faktiskt har lyssnat på mina åsikter. Men lite roligt är det =)

3 kommentarer:

Mattias Aspelund sa...

Kul att du provade Bloggparti.se. :)
Din analys av varför du blev moderat i testet stämmer nog rätt väl med verkligheten. :-)

Torvaldan sa...

Du skriver som en moderat och jag skriver som en sosse... upponervända världen! :)

Lisa Gemmel sa...

Jo, Bloggparti.se var intressant. Kul att se att min hobbyanalys stämde ganska bra =)